1000020305

Квест-гра з елементами сенсорної інтеграції. Практичний психолог Христина Двожан

25 березня практичний психолог ДНЗ 4 “Сонечко” Христина Двожан провела заняття у формі квест-гри з елементами сенсорної інтеграції для дітей старшого дошкільного віку, спрямоване на розвиток і удосконалення у дітей чуттєвого досвіду та сприйняття. У ході заняття діти успішно виконали […]

Read more →
1000019664

День кольору

Чудовим завершенням тижня став Кольоровий день. Через вибір одягу та атрибутів певного кольору кожна група проявила свою індивідуальність. Діти спілкувалися, розважалися, підтримували один одного, досягали поставленої мети. Кольоровий день допоміг дітям зарядитися позитивом, радістю, творчістю, сприяв об’єднанню малюків навколо вирішення […]

Read more →
1000019433

Всесвітній день Землі

“Збережемо Землю для життя” – під такою назвою в ДНЗ 4 “Сонечко” пройшов екологічний проєкт до Всесвітнього дня Землі. Вихованці середньої та старших груп обговорювали, як вони можуть врятувати свою планету, вчилися сортувати сміття, а потім презентували свої роботи з […]

Read more →
1000018593

Всесвітній день борошна

У Всесвітній день борошна вихованці ДНЗ 4 “Сонечко” переглянули казку “Колосок” та виконали завдання від Півника: дослідили властивості борошна, визначили, що вироблено з борошна, довідалися, як можна малювати з допомогою борошна, створили картину з солоного тіста та виготовили ароматні тістечка.

Read more →
1000018442

Город на підвіконні

За вікном сніг, а на підвіконнях груп ДНЗ 4 “Сонечко” буяє весна. Дітки разом з вихователями створили міні — городи, які приносять радість не тільки маленьким, а й дорослим. Малята із задоволенням висівали насіння, висаджували цибулю, творчо облаштовували міні-городи, декорували […]

Read more →
1000017849

Наші дошкільнята завітали в гості до школярів

Одним із факторів, які забезпечують ефективність освіти, являється неперервність і наступність у навчанні. Наступність між дошкільним вихованням і шкільним навчанням дітей завжди належала до числа найважливіших педагогічних проблем. Для успішної реалізації наступності у роботі ЗДО та школи важливо забезпечити зв’язок […]

Read more →
Перейти до вмісту