22 жовтня у ДНЗ 4 “Сонечко” пройшов майстер-клас на тему: «ІКТ у дії: інтерактивні технології як засіб формування компетентностей дошкільника», під час якого педагоги ознайомилися із сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ), які можуть бути інтегровані в освітній процес у ЗДО та […]
Read more →Воркшоп “Нейроігри – швидкі й динамічні форми роботи з розвитку дрібної моторики та мовлення дітей” пройшов 28 листопада у ДНЗ 4 “Сонечко”. Педагоги активно освоювали комплекс багатофункціональних вправ, направлених на різностороннє тренування мозку, які є потужним стимулом для розвитку мовлення, […]
Read more →Свято екологічної казки пройшло у середній логопедичній групі “Зернятко”. Дошкільнята не тільки переглянули лялькову виставу, а й виконали завдання від Їжачка та Зайчика – назвали, кому потрібна вода та підлили рослинки. На завершення свята діти розфарбували пряники-краплинки та смачно почаювали.
Read more →28 жовтня вчитель-логопед Дутка Оксана Василівна провела для вихованців старших груп тематичний захід, присвячений Дню української мови та писемності “Квітуча мова”. Граючи в ігри, добираючи слова, промовляючи чистомовки, скоромовки, вірші, діти мали можливість не тільки відчути красу рідної мови, а […]
Read more →Святкові приготування до Нового року на логопедичному занятті. Граючись – навчаємось.
Read more →Поради батькам “Розвиваємо мовлення малюка вдома”
Read more →До Міжнародного дня рідної мови в ДНЗ 4 “Сонечко” відбувся круглий стіл з питань виховання мовленнєвої особистості дошкільників“Софія Русова та Леся Українка: діалог про мову”. Також педагоги провели з вихованцями практичні заняття з розвитку мовлення.
Read more →Домашні логопедичні заняття. В умовах карантину батьки намагаються організувати дозвілля дітей. Для того, щоб ваші домашні логопедичні заняття проходили якомога ефективніше і не були скрутні для дитини, вам слід дотримуватися певних правил в їх проведенні. 1. Заняття повинні бути цікавими, […]
Read more →Існує думка, що мовлення дитини розвивається самостійно, без спеціального втручання та допомоги дорослих. Начебто дитина сама оволодіває правильною вимовою. Насправді ж невтручання у процес формування дитячого мовлення майже завжди стає причиною відставання дитини в розвитку. Мовленнєві недоліки обростають різноманітними психологічними […]
Read more →